top of page

Ny organisering av klubben

Fra 2021 omorganiserer vi oss for å fordele arbeidsoppgavene bedre utover hele klubben og frita styret fra en del praktiske oppgaver. På denne måten kan styret ha fokus på organisasjon, økonomi, klubbstrategi og utvikling. Trenere kan fokusere på det sportslige, og på barna våre. I tillegg til styret får vi nå på plass SPORTSLIG LEDELSE, inkl. et sportslig utvalg og trener. Tre av våre flinke trenere har allerede sagt ja til å være med i utvalget. Vi vil også få på plass arbeidsgrupper med medlemmer fra alle klubbens lag.

  • ARRANGEMENT (ansvar for organisering av hjemmekamper og cuper – lagene har fortsatt ansvar for gjennomføring)

  • SPONSING

  • SOSIALE MEDIER

OBLIGATORISK LAGDUGNAD

Gjennom å fordele arbeidsoppgavene på flere grupper og medlemmer fra alle lagene i klubben sørger vi for at det blir overkommelige oppgaver for alle, og vi får med hele klubben i arbeidet.

Fra nå blir det en del av lagdugnaden å stille med 1 representant per arbeidsgruppe, totalt tre representanter per lag.

Disse representantene blir valgt på årsmøte, og vi ønsker å få inn kandidater fra hvert lag i forkant, så det er mulig å velge arbeidsgruppe etter interessefelt. Hvis vi ikke har fått inn nok kandidater per lag vil det bli trukket tre foresatte fra hvert lag. Disse sitter i et år frem til neste årsmøte. Les mer om de ulike oppgavene til arbeidsgruppene og styrevervene på www.drammenrivers.no/bidra


Har du spørsmål? Vil du melde interesse til en gruppe? Ta kontakt med oss i valgkomitéen. Ring eller send en sms. Christian: 458 38 130 Ingela: 488 99 232



23 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
bottom of page